Merkbouw begint met een herkenbare huisstijl
De huisstijl staat voor de merkpersoonlijkheid, de passie, de ambitie, de belofte naar jouw klanten. Dit moet voelbaar zijn in alle uitingsvormen. Van visitekaartjes tot bewegwijzering, maar zeker ook de bloemen of het uithangbord.
Zoals bijvoorbeeld de inrichting en de kledingstijl, allemaal zaken die onlosmakelijk verbonden zijn met de stijl van jouw bedrijf.
Een opvallend visitekaartje, opvallend door schoonheid of door een slimmigheidje of een knipoog zorgt altijd voor verrassende momenten. Je kunt meteen je verhaal doen,
de opening is gemaakt.
Zoals bijvoorbeeld de inrichting en de kledingstijl, allemaal zaken die onlosmakelijk verbonden zijn met de stijl van jouw bedrijf.
Een opvallend visitekaartje, opvallend door schoonheid of door een slimmigheidje of een knipoog zorgt altijd voor verrassende momenten. Je kunt meteen je verhaal doen,
de opening is gemaakt.