Skip to main content
Klikken, klikken niet kopen?

Op zoek naar een Google Adwords expert?

Besparen op het marketing budget met de juiste strategie

Een mooie website die niet bekeken wordt is hetzelfde als een mooie vrouw die niet gezien wordt. Natuurlijk is organisch gevonden worden het mooiste wat er is maar soms is dat niet toereikend.

Het is namelijk onmogelijk om op alle zoekopdrachten goed gevonden te worden. Daarnaast is er soms sprake van een dusdanige concurrentie op de zoekopdrachten dat alleen betaald adverteren zin heeft.

Afhankelijk van de organisatie en de waarde van uw zoekwoorden kan dit met een slimme strategie al voor een beperkt budget gerealiseerd worden. Dat leggen we graag uit!

Zoekmachine adverteren

Altijd bovenaan in de resultaten
Haal meer relevante bezoekers naar jouw website, zodat je altijd zichtbaar bent op voor jouw belangrijke zoektermen.

Display adverteren

Zeer groot bereik, ook voor branding
(Beeld) advertenties zichtbaar maken bij miljoenen websites. Geschikt voor branding en awarness.

Google shopping

Alleen betalen per klik
Met Google shopping ben je direct zichtbaar en genereer je een hogere omzet. En ook al wordt er niet geklikt dan is de merknaam wel in beeld geweest.

Adverteren op mobiel

Snel resultaat op elk moment van de dag
Zet jij al in op mobiel? Gemiddeld wordt er 250 keer per dag op een smartphone gekeken. Een mooie kans om met de doelgroep in contact te komen.

Adverteren op YouTube

Betaal alleen als er interesse is
Geen video? Geen probleem. Bereik klanten met video of TrueView instream advertenties en betaal alleen als er interesse is.

Adcalls

In één overzicht antwoord op deze vragen
Welke advertentievorm is het meest succesvol? Welke potentiële klanten melden zich telefonisch via welke advertentie? En waar komen zij vandaan?